onsdag 21 april 2010

Penisar med style

För några veckor sedan ställde jag mig en fråga om vad som saknas på bloggen. Eftersom mina inlägg handlar oftast om olika nya kampanjen, slutar det ofta att jag kommenterar reklamfilmer från bio eller tv.

Kampanjer i tidningar eller stormskärmar på stan har jag knappt ens nämnt. Nu ska det bli ändring på. Då och då ska jag i fortsättningen även kommentera och visa olika och intressanta reklambilder. Både nya och gamla.

Nu är det åter dags att kampanja till stöd för forskningen om prostatacancern. Själv har jag börjat odla min mustasch och Robert Aschberg tillsammans med Gert Fylking har börjat gå tillbaka från Haparanda till Ystad.

Vad kan vara bättre än att visa några "stylade" penisar. Det handlar i och för sig om kondomer och inte cancer, men prostata är alltid prostata. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar